duminică, 9 august 2015

Pantaloni pentru barbati moderni

În curând va fi ziua iubitului meu, de aceea vreau să îi fac un mic cadou pentru a-i arăta cât de mult îl iubesc și îl apreciez. Suntem de 2 ani împreună și stiu câte sacrificii face pentru mine, de aceea pe lângă o cină romantică vreau să îl răsfăț, arătându-i cât el este de important.

Poate părea dificil să îi cumperi unui bărbat un cadou, poate pentru că nu știm exact ceea ce ar plăcea unui bărbat. Eu îl cunosc destul de bine pe iubitul meu, de aceea știu că va fi încântat să primească haine cadou, mai ales că nu prea obișnuiește să își cumpere haine.

Pantaloni Avaro îmi plac foarte mult, sunt foarte eleganți, se potrivesc foarte bine la o tinuta mai elegantă. Sunt din bumbac așa că înclin foarte mult pentru acest model. Pantalonii i-am găsit pe site-ul depozituldelenjerie.ro, un site online unde găsești haine pentru femei și bărbați la prețuri accesibile. Voi ce spuneți, vă plac acești pantaloni negri model clasic?


Dar cum iubitul meu este si adeptul stilului casual, și preferă să se îmbrace mai mult în blugi, m-am gândit și la o pereche de pantaloni din denim. Ce spuneți de cei de mai jos?Click pe imagine pentru mai multe detalii. Îmi plac și acestia fel de mult ca pantalonii negri si cred că o sa cumpar ambele perechi, mai ales că se apropie toamna, și iubitul meu chiar are nevoie de pantaloni noi.



Dacă vă plac modelele de pe site, puteți intra pe depozituldelenjerie.ro, vă creați cont și primiți o reducere de 5% la toate produsele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu