vineri, 25 septembrie 2015

Pijamale barbati pentru zile racoroase

Iubirea este motorul care pulsează atâtea lucuri bune în viața noastră. Nu am putea trăi fără iubirea celor dragi, viața de unul singur nu are farmec dacă nu e presărată de dragoste.


Se spune că viața fără iubire nu are niciun sens. Este normal și logic,Viața fără Iubitul meu nu ar avea clar sare și piper, ar fi fadă, ba chiar plictisitoare.Cine mi-ar mai suporta nervii, cine m-ar mai ajuta în bucătărie, cine ar fi mai fi lângă mine la bine și la rău? De aceea, pentru că vreau să îi fac o surpriză și pentru că a venit toamna, m-am gândit la PIJAMALE.

Nu am timp să merg în magazine, de aceea prefer shoppingul online.E simplu, rapid, și fără bătăi de cap. Până acum, am tot cumpărat haine online și nu am avut niciun regret. Atâta timp cât îți cunoști măsurile, nu prea ai cum să dai greș.

Îmi place mult această Pijama Regina de pe site-ul e-lenjerie, un site online unde poți găsi de la pijamale de calitate, până la ciorapi și lenjerie intimă. Toate la cele mai bune prețuri.

M-a încântat faptul că este realizată din bumbac moale de înaltă calitate. Bluza este perfectă pentru sezonul rece, decolteul este în V, exact cum îi place Iubitului meu.Pantalonii au un model în carouri,mi se pare o alegere ideala această pijama.

De pe site-ul e-ciorapi, mi-a mai plăcut pijamaua de mai jos. 
Nici nu știu pe care s-o comand, căci ambele arată foarte bine.Pentru a afla detalii despre acest articol, click pe imaginea de mai jos. Vă spun că este din bumbac de cea mai înaltă calitate.





Iubiti-vă mai mult, în fiecare zi, căci o zi fără iubire, e o zi pierdută!

Spor la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu