vineri, 27 noiembrie 2015

Lenjerii intime sexy

Dragă moșule, am fost foarte cuminte anul acesta, sper că nu ai să mă uiți și ai să vii și la mine.Nu îmi doresc foarte multe.În primul rând: vreau sănătate pentru mine și cei dragi, multă putere de muncă și liniște. Material nu vreau mașini, case cu piscină sau conturi grase în bancă,
consider că familia mea e tot ce am mai scump și nu am nevoie de mai mult. Dar,dacă vrei să îmi aduci ceva, aș vrea o lenjerie intimă de pe site-ul e-lenjerie.ro

Lenjeria intimă este foarte importantă pentru orice femeie care se respectă. Niciun detaliu care face parte din feminitatea ei, nu sunt lăsate la voia întâmplării, inclusiv lenjeria intimă. Alegerea unei lenjerii este ca o amprentă personală, de aceea orice femeie își dorește o lenjerie intimă de calitate și care să o reprezinte.

De Crăciun, vreau un set de lenjerie intimă de pe site-ul e-lenjerie.ro pentru că aici găsești doar lenjerii calitative.Prețul poate părea mai mare, dar credeti-mă sunt patită.Mi-am cumpărat lenjerii intime ieftine și după prima spălare s-au deteriorat. Mai bine dai un ban, dar știi că ai ceva de calitate.

Prima alegere ar fi acest corset sexi care sigur va incita imaginația oricărui bărbat și va crea o seara incendiară în doi. Accesoriul cel mai frumos este feminitatea ta, iar acest corset îți va pune în valoare frumusețea și formele voluptoase. Chilotul tanga este inclus în preț.


Ce spuneți și de această variantă? Sexy și rea? Îmi place modelul floral și faptul că subliniază foarte frumos formele.Click pe imaginea de mai jos pentru mai multe detalii.

Dragele mele, voi ce vă doriți de Crăciun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu