miercuri, 27 ianuarie 2016

Colanții- un must have al primăverii

Cu fiecare sfârșit de iarnă, vine și perioada când eu, ca femeie simt nevoia să arunc hainele groase și să apelez la haine lejere, la rochii și fustițe. De felul meu nu sunt adepta hainelor groase, pentru mine nu ar trebui să existe decât două anotimpuri: primăvara și vara. Iubesc căldura, sunt o ființă solară, care se simte ușor depresivă când afară plouă prea mult și este înnorat.


Mă gândesc că în curând este ziua surorii mele, de aceea e musai să îi fac un cadou. Sora mea este mare fashionistă, are o garderobă întreagă de haine și parcă mereu nu are suficiente. Am auzit-o zilele trecute că și-ar dori niște colanți din piele, că a văzut ea la o prietenă și vrea să își cumpere o pereche.

Automat, mi s-au aprins antenuțele și am dat un search online pentru a căuta colanții perfecți pentru sora mea.

Mi-au plăcut acești colanți din piele ecologică. Arată foarte bine și au și un ușor efect de modelare a corpului. Super, nu, mai ales că orice femeie vrea să pară mai suplă!




Mi s-au părut interesanți și acești colanți, mai ales că sora mea e și o persoană mai veselă, mai nonconformistă și cred că ar încânta-o și acest model de camuflaj. Grosimea colanților este de 80DEN


Click pe imaginea de mai jos pentru a afla mai multe detalii.


Tot căutând pe site-ul lenjeriamea.ro, am găsit tot felul de modele interesante la colanți. Colanții sunt practici pentru orice femeie, indiferent că vorbim de un stil casual sau elegant fiind o piesă vestimentară foarte versatilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu