sâmbătă, 20 iunie 2015

Costume de baie 2 piese-wishlist

Ador vara,căci este singurul anotimp în care am ocazia să merg la plajă și să înot. Aș putea să înot la bazinele acoperite și în celelalte anotimpuri dar comoditatea își spune cuvântul. Cum sunt într-un concediu mai lung, îmi voi lua băiețelul și vom merge la piscină, cel puțin până vom pleca măcar 5 zile la mare. Dragostea pentru apă s-a moștenit și copilului meu care este foarte încântat când mergem la ștrand, încât cu greu îl scot din apă.

Cum vara e lungă, noi, ca femei avem nevoie de câteva costume de baie pentru a fi superbe la piscină. Am devenit fana cumpărăturilor online, din cauza faptului că cel mic nu are răbdare să meargă prin n magazine la cumpărături cu mine, așa că e mai comod și mai practic să comanzi online.

Azi vă prezint 2 costume de baie care mi-au făcut cu ochiul de pe site-ul e-lenjerie.ro

Costumul de baie Carmelita îmi place foarte mult în primul rând pentru culoarea frumoasă de albastru. Am multe haine albastre, dar niciun costum de baie în această nuanță.Având sutien de tip push up, veți avea și forme, dar și susținere, iar slipul este clasic. Nu îmi plac slipurile tanga, așa că acest costum de baie din 2 piese este perfect pentru mine.

Un alt costum care mi-a plăcut de pe site este cel de mai jos, pentru combinația deosebită de albastru cu un corai subtil.Un costum de baie,vesel și colorat așa cum îmi place mie.Deosebirea față de cel de mai jos e slipul care e cu talie joasă și se leagă în lateral. La fel sutienul este buretat de tip push up, la piscină chiar nu merge decât un sutien push up. Mie îmi place mult, vouă?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu