sâmbătă, 18 iulie 2015

Costume de baie de calitate

Vara este anotimpul în care fiecare om de pe această planetă încearcă să se bucure de micul concediu pe care îl are și să-ți petreacă timpul cât mai util și frumos.

Timp să mergem la mare am avea, dar cum bugetul nu ne permite, am preferat să stăm acasă și să mergem la unul dintre ștrandurile din orașul nostru. La ștrand zici că toată lumea din oraș e adunată acolo, așă că eu, cu soțul meu și copilul am ales varianta să mergem de dimineață și să plecăm acasă în jur de ora 13.

La ștrand, doamnele și domnișoarele mai dezbracate ca niciodată, cu tot felul de costume de baie de zici că defilau pe vreo scenă, în fine așa este când vrei să ieși în evidență cu ceva.
Eu nu vreau să ies în evidență cu un costum de baie, vreau însă să mă simt bine purtându-l și să arăt bine îmbrăcată în el. De aceea, am ales site-ul costume-baie.ro, unde știu sigur că voi găsi costume de baie frumoase, de calitate și la prețuri accesibile.

Navigând pe site-ul lor, mi-am dat seamă că un costum alb arată superb pe o piele bronzată, de aceea costumul Nicole de mai jos ar fi perfect pentru mine. Imi place că se leagă în partea de sus după gât, am observat că se poartă acest model de sutien, iar slipul este clasic, așa cum îmi și doream.


Cum iubesc culorile, mi-a sărit în ochi acest costum superb de baie. Violetul este o culoare puternică, si este potrivită pentru orice tip de ten. Costumul este realizat dintr-o tesatura italiană Carvico, rezistentă la lumina soarelui, care se usuca rapid. Observați că are și o broșă detașabilă la sutien, o broșă realizată din zirconiu cubic.

Dacă vă plac aceste 2 costume, nu uitați că pe site, dacă vă înscrieți, obțineți o reducere de 5% la prima comandă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu