joi, 11 februarie 2016

Idei de cadouri pentru femei

Este luna iubirii, luna în care iarna cea grea mai luptă cu ultimele puteri înainte de a pleca definitiv din țară pentru a lăsa loc frumoasei primăveri. Cred că fiecare dintre noi așteaptă cu nerăbdare zilele primăvăratice în care ne putem bucura în voie de soarele cald și vremea plăcută de afară.

Fiind o persoană solară, îmi place vremea caldă așa că aștept și eu primăvara. Cum în luna februarie e și luna în care sărbătorim atât Valentine's Day cât și Dragobetele m-am gândit că anul acesta vreau cadou o bluză sau două cu care să pot începe primăvara cu brio.

Vreau o bluză cu mânecă scurtă pentru că la serviciu este cald, și de regulă port bluze cu mâneca scurtă.

Am găsit o bluză neagră care este și la un preț foarte bun. Este cu mâneca scurtă, iar în zona decolteului are o broderie tare frumoasă. Mi s-a pus pata pe bluzele negre, așa că această bluză la doar 53.70 ar reprezenta un cadou ideal pentru orice doamnă. Bluza este realizată din 95% vâscoză și 5% poliamidă.



O altă bluză neagră care mi-a atras atenția este bluza de mai jos. Click pe imagine pentru a afla mai multe informații despre produs. Dacă sunteți fană broderie, această bluză va fi pe placul vostru. Compoziție: 80% vâscoză. Prețul este și el accesibil, în plus pe site-ul lenjeriamea.ro găsiți multe hăinuțe interesante pentru toate gusturile.


Ce spuneți dragi bărbați de ideile mele de cadouri pentru ziua îndrăgostiților? Cu siguranță, iubitele voastre vor fi plăcut surprinse cu un asemenea cadou.

SĂ PETRECEȚI FRUMOS ÎN LUNA IUBIRII!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu