miercuri, 24 februarie 2016

Libertate de mișcare- bustiere pentru femei active

Dragele mele, vine primăvara, ne descotorosim de hainele grele și iată că ne îmbrăcăm tot mai subțire, însă ce facem când kilogramele în plus s-au acumulat și nu arătam tocmai bine? Ce să facem în acest caz?
Ne apucăm de sport și mișcare din plin, desigur. Este și cazul meu, căci iarna prelungită și lipsa de mișcare și-au spus cuvântul și astfel grăsimea s-a acumulat pe ici pe colo. Când facem mișcare este nevoie de îmbrăcăminte potrivită, de aceea am nevoie de un trening, de adidași și desigur de un sutien sport. Nu o să fac sport purtând sutienul pe care îl port la hainele de zi cu zi căci am nevoie de libertate în mișcare.

Astfel am găsi un sutien sport ideal pentru femeile active. Tesătura din care este fabricat permite pielii să respire, iar partea de jos este prevăzută cu bandă elastică pentru confort. Materialul este 95% vâscoză și 5% elastan. Cred că o să aleg mărimea M, văd că măsurătorile de pe site se potrivesc cu mărimile mele, pentru M, circumferința bustului este între 88 și 92 de centimentri.

 

Pe același site, lenjeriamea.ro, am mai găsit o bustieră interesantă, tot pentru momentele în care alergi sau mergi la sală. Cel mai interesant lucru la această bustieră este faptul că nu are cusături, ceea ce oferă un maxim de confort în timpul mișcării.

Pentru mai multe detalii click pe imaginea de mai jos. 



Dacă vreți să vă apucați și voi de sport, intrați pe site-ul lenjeriamea.ro aici veți găsi sutiene și bustiere adecvate pentru femeile active.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu